Tuesday, December 23, 2008

23/12/08

Hi. :) bangun pagi gosok gigi gunalah kodomo lion. haha. pagi ne awl je aku bangun. nk jmpa buah hati la kata kn. :D haha. bgn2 msg tros smpai. ape lg setgkas kilat aku reply. jmpe bawak g breakfast skali plus cintan cintun jap. then aku anta buah hati balek pasal pukul 11 naty aunty dye dtg amek g melaka. oh dye g melaka follow Mila Fan Club. haha awek aku bkn fan mila taw. aunty dye die hard fan mila. haha. ape yg aku taw hari ne birthday mila af 2. lps anto je buah hati aku pn blah blek umah.. balek layan game pastu aku ke laut (tido) haha. bgn2 msg awek jap. then kua lepak ngan lebai n sham kat pak ya. sembang2 pastu aku pun balek. balek2 tertido lagi. dlm kol 8 aku trbgn. gila tkejut. igt dah pagi rupa rupa nya baru pkl 8. hahaha. lepak2 jap tgk tv aku rasa x de keje tros mngadap laptop usha www.squarefrog.co.uk (web holga lover) n www.lomography.com/holga aku tgh try search ape lg bnda lain nk main ngan holga, ye a x kan nk snap je. nak try gak buat lain dari lain. haha. so aku try je la papermask ne dlu. harap2 menjadi. huhu..

1 comment:

  1. sumpah ko kena ajar aku benda2 mcm ni , aku tahu ape, aku thu korek hidung dan amek gmbr :)

    ReplyDelete