Sunday, December 21, 2008

Hari Meletihkan

Urmm. Hari ne aku letih. Banyak bnda aku kena rush hari ne. Dah a keje petang. letih btoll.. :( Bgn2 dari tido aku mngelabah call Lebai, sbb smlm dye soh aku abes kan film 120 dye ade lg 5 shot. Lepas aku call, dye soh aku gerak tusyen jmpe kt sana. Dah sampai aku pn lepak jap ngan lebai kt ats tusyen yang byk membantu aku dlm pelajaran. haha. ha balek cite td. lepas aku amek Holga Lebai. aku ajk lebai turun jap nk amek gmba dye. tgh nk turun cikgu Venn tahan. tnya lebai nk g mana. ckp trun bawah jap. pastu venn tetibe ckp ade sorg budak tusyen baru meninggal dunia.. lemas kat terengganu kot. sian dye. tah tah kena sumpah ngan venn kot. "kalau u mau mati, tggu lepas spm dulu baru mati. SURGA bang SURGA" haha. ayt x lekang dari mulut venn selaku cikgu math aku. urm x pe, ape2 hal pun kte sedekah kan Al-Fatihah kat calon SPM tu.. sambung balek, lepas aku dah shot gmba lebai aku pon tros start moto gerak bukit bintang, time tu gak aku msg aezriz sbb nk pesan dye soh bli kan 50mm kt Hong Kong. ye la kawan nk g hk kena la pesan pape en. tambh2 lens sana murah. aku gerak pavilion jumpa aezriz jap. then kua jap depan pavi amek gmba pak guard. lepas aku amek gmba pak guard tu ade 3 org mamat ne aku x taw nk klafisikasi kan org mcm mana. mmg gaya dorang dress up ala2 org lama a. sorang ne bergaya ala2 ramones, yg sorang ne wat gaye mcm mamat yg penuh dgn idea2 reformasi. haha. aku best tgk sorang ne ha. relax je skinny kaler merah dye ptg buat suar pendek. ps2 part pling best. kat hujung tu ade bndera Malaysia bebb. gila la. ngan rambut afro dye. then diorang pn tgur aku, "amek gmba ke bro, meh la amek gmba kitorang". aku dengar2 je cam2 tros. ha meh la. drg pn tnpa segan silu bergaya dpn holga lebai.. aku ade gak suggest mamat 2 main lomo. dye ckp camera ne ribu2 bang. haiyaaa. latus2 aje.. best ooo. tembak skali mesty mau lagi. haha. ps2 drg pn gerak lepas bagi salam.. lps 2 aku tgk jam dah 3.30 alamak! aku nak kene g keje. aku pun bergegas g kt area mcd bb tmpt aku parking moto.. tgh bukak sit nk amek helmet, aku tgk holga ade lg 1 shot.. aduhh.. nk amek gmba ape ne ek.. lepak jap ats moto pekena coke sechewen, tiba2 mamak kedai mkn blkg mcd tegur aku. "dik dik kunci moto tu" laa. aku nk gerak bukan baru parking.. tp x pe. sbg warga malaysia yg mngamal kan budi bahasa budaya kita. aku pn bls dgn senyman dan terima kasih bang. :) (haha gila poyo aku.) ps2 aku tgk mamak 2 bersandar baek pnye. moment cun neh. aku pn g dkt ngan dye. bang nk amek gmba bleh. mula2 dye mcm usha plek. pstu tgk gaya aku budak higusan jek tros dye bg. :D lepas snap aku tros roll film. msk camera dlm bag start moto tros bergegas ke Hotel Istana.. msk2 tuka ic ngan kad merah jap. aku pn kena melepet tggu bos aku kt dpn tu.. lame gak a setengah jam tu bagi aku. ye a sbb x wat pape en. dudukkk je mcm org bengong. msty a rasa lama en. tiba2 boss aku smpaiii. ahhh.. lega nyaa. lepas sign in aku tuka baju. tros masuk keje. hari ne keje aku x de la pnt sgt. 2 yang aku x leh tido ne kot. hari ne dato2 mana tah buat function kt hotel aku. n aku agak bernaseb baek a sbb table aku brader2 main kompang yang duduk. senang sket nk handle. lepas satu course brader2 2 sapu satu course smpai la pencuci mulut kejap je dorang sapu. x smpai pukul 11 drg dah habes 8 course. hahahaha. gembira gila aku dpt lari bawah jap relax2. oh untuk pengetahuan kalian aku kerja part time banquet. kang x faham lak ape aku cite ne. lepas last course, brader2 2 tros blah. aku pn tros relax, lepak2 blakang jap curik2 makan sket. haha. lps 2 aku pn balek, aku balek pkai jalan yap kuan seng, masuk ikt kem askar (Desa Tun Hussein Onn) saja jln2 dlm kem. nk usha membe2 kutu rayau lama dlu2. seperti yang dijangka kan. ade la mmbe2 aku dok lepak.. aku pn lepak jap. smbang2 lama x jmpa. drg pn nk gerak mana tah jalan2. aku pon blek mngadap laptop layan movie.. kali ne usha movie faveret aku. good luck chuck. :D best oo jd chuck. haha. n tetiba perot aku lapaa. usha tv jap ade lak iklan mcd. lagi la lapa. aku pun g la try ape tu prosperty 2. pergh terbaik dowh. lg lg onion fries dye. :) urm, td aku selak2 lomokids jap. terjumpa post faisal anta review psl lomocam ne. cun gila terbeliak bijik mata aku. meh same2 kite usha..








http://shop.lomography.com/zenit/fotosniper/about/

urm.. lah.. jam dah pukul 5.. x tido la aku mcm ne.. esk mcm mana nk g keje.. masalah masalah..
org bodoh mcm aku mmg x patut hidup. bye assalamualaikum..

3 comments:

  1. awat hang lawa tol camera tu, memang style habis la ni , ahahah ko x bodo la bro, lek la


    live ur life boy,

    eh eh yeh yeh ehh yeh haha lgu rihanna plak kuar

    ReplyDelete
  2. wehhh, ayah aku bende mcm tuuu.
    tp ennn dulu² puunye ahhh.

    ReplyDelete