Monday, January 5, 2009

wakenabebb

1/5/09

pagi tadi, jam 00:00 tepat. aku msg mak aku wish birthday beliau.. usha usha,line clear, aku amek suar loreng bersama t-shirt led zeppelin. aku angkut fullface arai nakano ngan kunci r1 org tua ku. turun bawah, yes line clear! perlahan2 aku tolak superbike berat nak mampus neh. smpai depan pagar. electric starter aku picit. vroommm. yeah! masuk gear tros aku menuju ke highway akleh. layan jap trun kt klcc pusing2 kl.. sampai kat hsbc bukit bintang. aku tgk ade pondan ne dok cari penis. haha. sekali pandang macam pompuan bebb. aku pun parking sblah dye. mati enjin jap. aku usha je dye. skali dye perasan. dye pn datang kat aku. dlm hati aku, "mai dekat lagiii, maii.. hehe" ada la jarak dalam sedepa dye dah dekat. pap! flash memancar kt muka dye. hahaha. aku dah ready dengan fisheye kesayangan aku neh. hahahahahaha. melatah pondan 2. aku start motor tros blah cepat2. hanya kedengaran pondan 2 memaki aku saja. haha. aku jalan2 jap. tros balek umah...

sampai je umah aku dah selamat masuk bilik. lebai msg soh aku check jap hasil polaroid pkai instant basi. aku bru je klik on button laptop ne. tiba2 handphone bunyi. aku angkat, "hello", tiba2 je suara kerek timbul, "kau apahal buat adik sedara aku nangis.." "eh apahal ne" tetibe dye ulang lagi dekat seploh kali jgk la ayat ne "kau apahal buat adik sedara aku nangis.." pas2 aku cuba menerangkan apa yang berlaku. tetibe talian terputus. aku mmg x puas hati. aku call balek. dye pn angkt. "ello" "ye" "ko apahal letak td" "eh mana ada aku letak, kau yang letak" ps2 mamat 2 ulang lg, "kau apahal buat adik sedara aku nangis.." then dye tetibe ckp, "ko dah !@#$%^ adik sedara aku.. pastu ko nak blah.." perghh dlm hati aku gila x sekolah mulut brader neh. "aku ckp kat dye, dey brader mulut agak2 a. aku x buat bnda cam2 kt adk sedara ko" brader angkuh 2 membalas "ko jangan nak kerek la, aku lg tua dri ko, habes 2 apehal adk sdara aku nanges? ko mmg sial la. esk aku nak jmpe ko" aku pn jwab "x payah esk, hari ne aku nak jmpe. ko kat mane?" "aku kat setiawangsa" "setiawangsa kat mana," "ha dtg umah awek ko skang" "aku tggu" "ok!"


Bergegas aku turun bawah start moto gerak umah buah hati tercinta, sampai je dpn umah. tgk x de pn brade kerek 2. aku naik umah dye ketuk2. sorang pn x kuar. hangin btol. sampai bepeloh2 ketiak aku kepanasan ketuk umah x de respon lgsng. haih. telinga aku dah naik merah ne. aku turun balek start motor pusing2 jap kasik cool down. agak dah cool, aku naik balek umah dye. ketok2 x de sape gak kuar. haish. aku turun tgk bilik abg dye dok nyala. aku pn pggl la abg dye. kuar pale kot tingkap. dlm hati aku "cesss, aku dok ketok2 relax je abg dye buat bodo" aku pggl jap jmpe kt luar, aku tnye abg sdare dye ade dtg x td.? dye ckp x de. aku mnx nk jmpe bapak dye jap. bapak dye tido lak. fine. aku tros blah. aku ade gak call2 no brader kerek 2 dkat cecah 100 kali. x angkat2. yang dengar suara akak dye jek. perghh aku balek dgn penoh pasrah, bengang, rasa mcm kena bodoh suma ada. rasa nak bg penumbuk jeee.


sesampai aku kat rumah, aku pn amek hp mak aku jap. call mamat td blek. tuuuttt tuuttt.. "hello" "ha ko mane td sial gila aku melepet dekat sejam kat situ berpeloh2 ko x de" lepas 2 kuar sore pondan main kan aku plak. perghh.. aku sikit punya hangin. skali pondan 2 ckp. "abg wan kenapa bibir besar.. sedap nyee kalau comolottt" aku dengar je ayt cam2 tros aku kenal sore 2. itu sore ahmad hazwan a.k.a wan mok gigi besepah! perghh aku dah kena.. aku terkenaa.. fine. aku relax jap. aku letak. tros call wan mok. hah x diangkat. sah la no baru mamat ne. 018#^^&%$$. sialannn aku dah kena. aku cuba call mmbe aku yang aku dengar sore drg gelak2 td. aku call je ceyyyy buat buat x de pape. tnye plak knapa. aku tnye kt mana drg ckp ali b. hah. aku pn sarung skali lg baju n suar. tros gerak sana. tgk sume senyum2 kambing. hah mkn pnmbk free la korang. aku punya lah geram gile skali mmbe pedajal pulak... kawan2 aku ramai jerit "bang bang, kat sana ada camera, kat sana pn ade camera.. wakenabebbbbbb" perghh aku bengkekkkkkkk jeeeeee. klu bkn mmbe mmg dah lunyai dah aku rasa mkn saiz 7 nee. ne esk klu org tua buah hati aku call ape aku nak jwb neee... sudah!

notaWakenabeb : jangan sekali melayan no yang tidak dikenali, amati betol2 suara pemanggil tersebutt..

No comments:

Post a Comment