Tuesday, August 25, 2009

Luar Keras Dalam Lembut

lu orang pernah makan coklat cadbury yang luar keras dalam lembut tak? mesti pernah punya kan. gua nak beri perumpamaan ni dekat kawan gua, luar keras dalam lembut macam coklat cadbury lah lu! gua bukan apa, member member ni. gua bukan nak bergaduh tapi lu sedar sendiri la. dulu lu cakap kat gua lu budak setiawangsa, setakat kena bahan kena ranjau ni lu dah biasa, lu kata telinga lu kebal? ini gua bagi tepek sekali lu dah touching.. chill la brader, takkan sebab benda kecil pun lu nak touching? lu hati kaca ke? haha. kalau lu marah kat gua, gua mintak maaf banyak2 la walaupun raya belum lagi. kalau lu nak sparing dengan gua pun tak pa la.. gua redha, member2 eq member2..

notakaki : lu dah sejuk lu msg la gua,

2 comments:

  1. apa ni bang long.kecoh la tak reti jaga anak buah

    ReplyDelete
  2. demn.. gua baru perasan member gua sorang ni jiwa dia tak all-weather macam gua..

    ReplyDelete