Wednesday, November 25, 2009

Mengapa Mesti Aku?

dalam perjalan ke usj 14, perut gua rasa tak sedap. nak kata tak makan. gua dah pekena mekdi dah tadi. angin tak henti henti keluar. gua rasa tak sedap betul. tengah gua dalam perjalanan gua nampak shell, fuh! selamat. gua pun berhenti setangkas kilat gua pergi bank. dalam gua tgh nak melabur gua bakar sebatang rokok. gua pun buat macam biasa. layan mural dalam bank, sambil gua layan gua pandang atas. gua rasa tak sedap hati. rasa macam ada mata pandang gua. gua buat selamba layan dunhill gua yang tinggal lagi separuh tu.

tiba tiba terdetik gua nak pandang atas. sekali gua nampak sepasang mata tengah memerhati kan gua jalan kan urus niaga pelaburan! pukimak. tak sampai setengah saat mata tu hilang. gua terkedu, debor pun ada. cuak jugak gua jadi manga cabul ke liwat ke. gua senyap. gua dengar suara halus "hisshhh, blueeekk, tuih tuih(meludah)" bunyi pili air bukak. lepas tu senyap lagi. gua rasa keaadan selamat cepat cepat gua settle urusan gua tu. gua keluar tanya buah hati gua, "nampak tak mamat rambut pacak keluar dari tandas tadi yang?" "errrr, entoh~" demm. gua usha kiri kanan. gua sambung perjalanan. pertama kali gua merasai detik yang gua rasa pelik bagi gua. apa benda la yang mamat tu nak usha kat gua ni. -_-"

notakaki : barang gua baik sangat ke ek? haha.

No comments:

Post a Comment