Saturday, November 21, 2009

Sg. Petani, Kedah!

lokasi gua sekarang ialah tajuk entri kali ini. gua ke sini dengan family gua, sebenarnya gua taknak ikut pun. tapi biasa lah, gua kan anak mak. kesian pulak kat mak gua nanti tak boleh tidur risau kan gua. gua pun lepas kan lah ride malam jumaat dan juga realease party hellowar di noisy ampang tu.



tapi gua rasa semua ni ada hikmah nya, hehe. tadi wa singgah kedai bundle depan dataran sp. baru je taun ni dia bukak kalau tak silap gua. harga boleh tahan, gua angkat nike sb trainer dua pasang. free dua pasang tiset dia bagi. best nyerwwwwwrwwww. gua ada gak singgah kedai basikal sebelah kuil hindu tu. ngam ngam pulak tayar kenda saiz 700c baru masuk.. gua rembat buat buah tangan rakan di kl.. hehehe.







notakaki : tayar tu kaler silber je tinggal. lain suma dah reseb. sapa nak emek trainer ni roger gua.

1 comment: