Sunday, June 6, 2010

ini cerita adik gua

ini bukan cerita kedai kopi, tapi cerita adik gua. gua ada 4 orang adik. adik bradik gua semua nya hero hero, takdak heroin. tak ranggi la brader. gua ada 2 adik kandung dan 2 adik tiri, tapi semua gua layan sama rata. time hentak gua hentak time gelak gua gelak. tiada kompromi kalau budak2 ni berurusan dgn abang long diorang. gua nak cerita pasal adik gua paling muda. gua nak cerita pasal perubahan sebenarnya. gua start dari yang muda lah.



nama dia muhd aqil bin nor izham. muda lagi, 3 tahun. kalau dulu sebelum gua pergi dia senyap je. jarang bunyi tapi sekarang. bukan main pot pet mulut. tak cukup dgn tu tahap kecerdasan adik gua ni berada di tahap maksima, pasal budak2 lain semua kecik. beliau sorang yang bosa, kira geng giant ah dia ni.



yang ini pulak muhd adam bin nor izham, dari gua pergi dia kepeng, gua balik pun kepeng lagi. lu orang hulur la benda makan apa pun. kalau dia taknak tu, memang itu la pengangan beliau sampai bila2. dia punya kepeng sampai adik gua yang bongsu pulak sound2 dia. tapi kot mana pun gua nampak dah dia punya kecerdasan pergi kat lain.. iq beliau gua nampak ada aura2 adi putra sikit.. ehehehe.



ini muhd aliff bin nor izham.. kini sedang mengaji di skdtho, darjah 2 gua rasa budak ni. ini la adik gua paling kuat makan, dari kecik sampai besa. ko hulur la apa pun semua dia ngap!. tiada masa yang bukan masa makan bagi beliau. asal lu tanya lapar ke, guarenti dia jawab lapar punya. ahahaha. gua pergi dia besar, gua balik pun dia makin membesar. beliau mendapat title big fat mini dalam family gua.



transform!



haaa, ini saat yang gua tunggu2. point guaa nak cerita ni sebenar nya nak cerita pasal adik gua yang sorang ni la. memang perubahan dia gua nak tergelak pun ada, rasa iri hati ada, rasa bangga ada, (walau pun tak kembang hidung) tapi kembang dada sikit.. ehehe. nama dia muhd amirul asyraf bin nor izham. tingkatan tiga dah dia ni.. dulu badan dia sikit punya kembang gua cakap lu. serious takda auta. sekarang sekepengggg je gua tengok. kalau dulu sikit punya sivik. kini tiada lagi. gua rasa masa gua takda dia pergi upgrade version ni.. gua malas nak cerita panjang. lu tengok sendiri perubahan beliau.

notakaki : pecah perut bai bila gua jumpa gambar ni.. gua pasti esk lusa tulat tonggek pasti gua akan merindui suara2 bingit budak2 kecik ni..

No comments:

Post a Comment