Tuesday, June 8, 2010

Saya Dan Kerjaya

kemana gua lepas ni? gua tau lu orang mesti tertanya2 kemana hala tuju gua lepas ni kan. ini gua kemukakan misi gua lepas ni,

1. mesti terpacak di Base Ipoh pada 100610 sebelum jam 1800
2. 110610 bas dari ITAS akan datang sita gua
3. gua akan melapor di ITAS.
4. komfom dorang inform dorm, dan kemudian..
5. sesi berkenalan dengan senior... yes.. yes.. yes..

bayangan yang bermain dalam kotak minda gua sekarang ialah,

1. side roll atas penyidai baju
2. crawl dalam longkang, bawah katil.
3. mengemop skill back crawl
setakat ni itu yang gua mampu bayangkan. tak cukup lagi ni.
gua tambah satu lagi.

misi menjadi ayam jantan? 0500 cangkung atas locker sambil berkokok?
terbaiyekkkkk. tak sabar gua menghitung hari untuk melapor diri.

notakaki : doa doa gua selamat dari cengkaman zionis senior.. aminnn.

1 comment: