Saturday, February 5, 2011

Sonnet 18

salam satu malaysia woi, amacam angpau lu orang? bekepok tak dompet lu? mesti lu muak sampai muntah muntah makan buah limau kan? lu tamak sangat.. tak jadi ape pun tamak ni. gua cuti raya cina ni gua punya aktiviti fun sikit. bukan sikit. banyak lah senang cerita.

gua ada kenal sama siti kelembai wehh. muahahaha, dah tu anak buah Dr. Rozmey pulak. pergh. 2 in 1 weh. double triple ganda kegembiraan gua ni.


Nyaris berputik bunga tu, tapi gua sekat dulu dari dia kembang mekar. Gua risau sebenarnya, takut la kang gua cuma bertepuk sebelah tangan. Apa pun mission impossible gua tetap terus kan. Mungkin tanpa pengetahuan sesiapa. Biasalah gua kan ada bau bau bacang dengan mat bond. Gaya kena bajet tom kerus sikit der.

Gua nyaris tangkap cintan ni. Celaka. Ex gua mesti gelak bila gua semangat nak tangkap cintan lagi en. Ala lu orang ingat gua dah tak reti ejas chicks ke. Heh. Gua serik.

Okay bye.

No comments:

Post a Comment