Sunday, July 31, 2011

weekend


hari hari berjalan macam biasa, pagi kelas petang senaman. bulan puasa ni gua tak tahu macam mana dia punya schedule. yang gua tau 2nd day puasa tu gua kena extra drill sebab rambut gua panjang. cis. celaka punya pegawai disiplin. ah abai kan. so weekend ni gua kembali ke KL. yes macam biasa la hujung bulan, kehenda sosial harus dituruti memandang kan status gua yang masih soloooo ridin' solooo. malam semalam antara malam yang wasted bagi rakan sosial gua. ada yang flat, ada yang bercakap tak berhenti, ada yang jadi gatal. macam macam. gua? come on laa. gua bab handle benda benda ni memang arif. so gua antara rakan rakan yang menjaga rakan lain lah. so lepas balik dari club, ayen masih flat. terpaksa kitorang stay sampai matahari naik. merata gua ronda, naik bukit ampang, singgah kubur kristian kat cheras, then lepak titiwangsa. hell walaupun penat tapi fun laaa.

balik rumah, tak boleh tidur. gua chill chill buat breakfast untuk family sikit. blackberry gua pun dah pling pling pling, bbm dari akil dan syauqi ajak ke mapley sepanjang zaman. ali bistro. dalam kepala otak gua nak ke bandar teknologi, lama tak jumpa siti kelembai. tapi transport takda and siti kelembai pun dah buat gua shot. so gua call punya call punya call dah takde sape pickup. siti kelembai sembang lebih, baru kena sakat sikit dah merajuk. poyo la. gua call call call call sampai gua tertidur. bangun tidur terus gua usha twitter. layan quotes yang boleh memberi kesedaran dari segi rohani dan jasmani.

tap tap tap tip tup, laju gua tekan keypad. ada gaya macam maksim main piano. dalam keadaan masih mamai aku terus text ema. "jom g subway, lapar la. abg solja blanjewwww. jom?" tak sempat 5minit ema cakap dia memang otw ke aeon setiawangsa. dengan muka selebet terus cuci muka, kunyah dentyne, cucuh rokok sebatang, sarung loafer BARU kaler kunin. terus bergerak ke sana. hehehe.

lepak subway then ema macam suggest makan ice cream pun sedap. pergi baskin teruss. panjang gila beratur. hesh. but, aku jumpa junior aku time sekolah dulu. lawa wehh. comel je. rasa macam nak tegur ada tapi segan ah. dia beli ice cream yang kon tu. alahai satu scoop je. aku ckp kt ema. "ma, awek tu jakgi mesti time dia bayar ice cream tu dah habis en" ... ... ... sekali betul la wehhh! hahahahaha! tapi tapi awek tu memang comel. :D harap dapat jumpa dia lagi next time.

esok gua akan kembali ke kedah, seperti biasa. class, exercise, study study study. tak tahu bila lagi balik kl. haaaaa, nak tengok kasut baru tak? yang kunin kunin tuu. bajet sultan weh!

No comments:

Post a Comment