Sunday, March 29, 2009

oh azwan..

setelah lama aku menyepi kan diri selepas pemergian arwah rakan sekelas aku.. kini aku kembali bersama beberapa cerita.. mula-mula jom share pasal result spm.. haha. aku segan nak bagitaw tp, dah nama pn aku nk bercerita kena la bgtaw kan. aku dapat 7kredit dan 2d.. keputusan yang x baik lgsg.. tp aku bersyukur sbb target aku mesti ade failed satu dua. tp alhamdulilah x de E dan G. :) hari ambik result tu aku miss sbb ade klas.. damn.. aku baru ingat nak pegi tgk kubur arwah and buat bisnes jual baju2 sekolah 2nd hand, beg skolah 2nd, dan lain2. lepas tu igt nak gelak kat budak2 sekolah en. haha.. tp cam cibai la kolej bongok aku tu bg cuti sehari. bek x pyh balek alang2 sbtu ahad jek balek.. untuk pngetahuan para rakan yang sudi membuang masa baca coretan aku ne, aku sekarang amek sijil kemahiran kat kolej negeri.. aku amek course culinary arts.. bajet nk jadik chef ar. ahaha. ne ade cite bodo ne, sape2 nak msok kolej negeri ne pastu amek sijil kemahiran bawah insken mcm aku.. haha, korang mmg kena orentasi mcm sial ar kat sane.. tp lepas orentasi alhamdulillahh.. tp en tp en, seremban... mmg bosan siak.. pkl 10 dah gelap.. cuma best nye tenang ar. mlm2 buta ko kuar bilik sejukkk jek. sunyiii jek. aku dok kat mambau.. kre tmpt aku ne dikelilingi kawasan perumahan yang majoriti penduduknya cina dan india.. so korang faham2 lah kan. malam2 siul2an anjing bertuan, anjing x de tuan, anjing kurang dan anjing sesat mmg top tiap2 malam.. setakat ne saja coretan mggu ini.. tamat. 29/03/09 01:29

1 comment:

  1. selamat melangkah ke alam dewasa...

    pekara2 yg lepas sekarang menjadi medium mematangkan anda...

    mesti ada hikmah di sebalik semua yg berlaku :D

    ReplyDelete