Sunday, October 25, 2009

3 in 1 untuk entri kali ini

berjumpa kembali lu orang dengan gua di waktu dan tempat yang sama hari ni, kali ni gua nak hapdet tigaa benda yang gua tak sempat nak hapdet, biasa lah busy shooting dengan mash sampai lupa gua ada peminat. haha. jumaat malam sabtu yang lepas gua ride bersama rider wild dog. ride kami start dari bukit bintang - klcc - bukit tunku - hartamas - jalan ipoh - chowkit - kgbaru - klcc. rabak tak rabak jugak la, ada membe gua yang sorang ni sampai muntah beb. lepas tu gua boleh bantai kena sorok dengan hantu kat bukit tungku. sialan. tapi part paling syok time kena hambat dengan anjing beb. wild dog memang TRUE dogggg. apa pun gua ada belajar macam macam shortform haritu. lu orang tau ke ab double g apa? haha. :P nasib gua bangun awal pagi tu walaupun sampai rumah pukul 6. kalau tak terbakar onfire gua. hehe.

ini untuk minggu depan, gua pening costume takda, tapi gua tak kisah. gua tetap nak follow. lu orang kat luar sana mari berbasikal bersama-sama mechaos kan suasana! klik sini! massa-kritikal

ini cerita nombor tiga, gua dah lama nak hapdet pasal ni tapi tak sempat. ada khabar angin cakap member gua ni sekarang dah main kayu tiga, comolot comolot pulak tu. gua ingat member gua yang sorang ni tipu. sekali gua usha video betul bebb! kasi layan video ni.

No comments:

Post a Comment