Sunday, October 18, 2009

Pra - Tayang

pagi ni gua tak boleh tido siot. tadi punya sejuk sampai ke tulang gua. lu bayang kan gua atas highway redah hujan dengan tiset rvca nipis cam haram tu. dengan laluan motor macam haram gelap dia, gua rasa macam gua atas highway utara-selatan dah tadi. nasib gua kental. gua redah kan aje, apa guna ilmu bapak gua peturun kat gua kalau tak guna. kan kan. time time macam ni pekena kopi o hamid gurkha pun cun. baru ada power gua nak layan bukit setiawangsa malam malam buta ni, biasalah, baru baru ni gua dapat offer jadi rider dalam filem quicksilver 2. itu yang gua busy cari bukit curam curam. ni gua ada projek baru. gua tgh ejas ejas cikaro baru gua. kali ni dia high class sikit. mampus gua taknak jual yang ni. nanti gua tunjuk kat lu orang jangan stim lebih plak. free gua henjut dahi lu orang.

notakaki : lu orang faham faham sendiri je lah.

No comments:

Post a Comment