Friday, December 11, 2009

Abang Buncit Berbulu Putih



teringin gua nak ada benda nih, follow gua pergi kayuh, melepak, dating, dan macam macam aktiviti gua lagi. ada sapa sapa ada cable nak dapat kan bendalah yang coooooooool gila nih? lu rasa kalau hidup lu buat video mesti best kan? best dooo. gua harap esok doraemon keluar dari laci almari yang gua buat isi boxer masam gua tuh. untung untung dapat gua riki line result 4d lusa. mana tau kena, dapat gua bawak keluar superbike sebijik, volume bike complete set, bmw 5series, mesengger bag macam ecal, horizon, lca+,

fuh! banyak sial wishlist gua. gua bajet tepat jam 00.00 25hb december ni gua nak lepak dalam pukilion ah. nak tunggu bawah pokok christmas dia. sebab ada kawan iban gua masa kat sarawak dulu bagitau, malam christmas brader buncit banyak bulu datang kasi hadiah beb. gua nak! gua tak mintak banyak. result 4d untuk 27hb punya je. kalau kena dapat memang gua bawak keluar superbike terus gerak ipoh tgk nabil sanding beb! perghhhhhh. waklu! oh, lupa gua nak bagitau. 125z ecal baru keluar beb, gua harap gua dapat turun putrajaya nganjing syfq pecah kepala. ye la, sekarang gua ngan ecal dah ikat kontrak dengan keramatframa. syfq. lu bila lagi? hahahaha.

footnote : kaki gua sekarang malam2 dia pandai menulis, gua pelik, asal bangun je ada dia selit antara ibu jari kaki dengan jari telunjuk kaki, dia tulis kat gua simple je, "boat" nasib gua dah lali dengan karenah kaki gua. gua ikut kat aja. risau jugak malam2 gua makan kaki sendiri. gua rasa dia nak ini nih. https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiAe44pIwLMB3E_FrLve6qz7Z5zma94gNnPMZ7HLVU5o392bhLmsvdTd7vsLF-Ca-zs0CP8sKzyyCZS3K24E22go4qrFVQuFNpF0OzhZhTKtNUmSFVoiKXRf-KCKi5IrRQ2gaD8iT3iVWw/s320/vans_boat_blkwht01.jpg

1 comment:

  1. scary siot videocam tu. macam ada hantu je tengah pegang. hahaha

    ReplyDelete