Monday, December 14, 2009

Kalau Ada Rezeki Adalah..

gua malas nak cakap banyak, lu orang baca dan pandai pandai la faham sendiri okay. ini sedutan dari surat yang gua terima dari Tentera Udara Diraja Malaysia.

"1. TUDM sekali lagi akan mengambil anak anak watan untuk berkhidmat bagi memenuhi keperluan semasa mengikut perkembangan TUDM masa kini. Untuk itu TUDM memerlukan anak anak watan yang berkaliber. Anda adalah calon yang telah terpilih menghadiri Pemilihan Akhir TUDM di Institut Latihan Tentera Udara, Ipoh, Perak. Sekiranya anda berjaya, anda akan terus menjalani latihan selama 6 bulan disana."

sementara masih berkesempatan, gua susunkan sepuluh jari untuk lu orang. gua mintak maaf kalau ada terkasar bahasa, terbahan lu orang, ter nganjing, ter ejek, dan apa apa ter yang berkaitan. harap lu orang takde yang sakit hati dengan gua lagi, buat buah hati. ai lebiu hani bani.

notakaki : kalau lu tengok lepas ni gua tak hapdet2. lu faham2 je lah ye.


(agak2 lu nanti gua buat flat-top tak?)hahaha

1 comment:

  1. flat top? bodo siak! hahaha. nnt sure kena raging kat sana. hahaha. jgn lari kem sbb rindu kat yr fixed bike yer. hahaha

    ReplyDelete