Saturday, September 25, 2010

Cerita Pasal Cyborg

(cyborg, dan keling jiwang)


(lu boleh cam mana satu beliau)

satu intake gua tau Cyborg memang kuat mengamuk,
padam rokok guna lidah, suka buli izz-zzat siput.

tapi gua rasa lu orang tak kenal Cyborg yang betul.
lu pernah tengok katil dia sebelum dia tinggal kan untuk ke kelas?
pernah lu orang dengar suara dia bila bercakap dengan awekss?

pergh gua cakap lu, tilam cekang tahap gaban. lu lambung syiling boleh lantun balik lah!
putih berseri, blanket dilipat rapi. bantal takda air liur basi, cadar tak kuning.
locker lu jangan cerita, kotak rokok surya dan dunhill tersusun baik. kenapa simpan? buat kenangan sebelum mati kena kanser hati katanya.

baju iron siap, bukan iron biasa. siap ada side lagi tu. tajam je hujung baju.
kasut kulit kilat, rambut cun, sideburn cantas paras. pendek kata beliau memang tip top dalam pengurusan diri ni gua cakap lu.

*gua dapat rasa seminggu lepas dia kawin bini dia masuk wad pasal kena belasah dengan dia.
atas alasan tak menepati piawaian askar. kah kah kah kah kah.

ok habis, gua baru angkat sneakers baru. wooot wooot. Nike SB Donatello. dah deadstock beb. memang rare lah gua lepas nih. yess.. haha.


No comments:

Post a Comment