Monday, September 13, 2010

Facebook dan Hitch Hiking

sedutan di dalam kereta. "haritu kawan akak cakap dia duduk area sini jugak, tapi akak lupa belah mana dia bagitau. baru jumpa dalam facebook.." mak tiri gua bukak topik untuk dibual kan dengan mak tam gua. "hah, tu la facebook ni kalau takda tak jumpa la kawan kawan lama. ada sekali tu maktam jumpa balik kawan sekolah. dah lama tak jumpa rupa nya duduk satu taman. hishhh geramm je." mak tam gua balas dengan positif. "tu la, dulu dengan sekarang dah lain. gaya pun dah tak sama mana nak cam kan." mak gua tambah sikit. maktam gua angguk saja tanda setuju. "ni esk lusa open house mesti ramai ni, semua dah akak invite." kata mak gua. "sama la dengan maktam" nasib baik nenek gua tak berapa nak into sangat facebook ni, kalau tak. memang jejak kasih gila lah!

itu hari gua ada cakap gua nak hitch hiking ke kampung kan? lu ingat gua tipu ke. nih gua haplod sikit kasik bukti. ini time gua tumpang treler nak ke kulim. yang kat econsave tu gua tumpang uncle antar sayur jap. nak masuk taman gua takkan nk pakai treler. gila. gua kasik lu orang usha gamba gua dengan treler cukup ah.

1 comment: