Friday, June 26, 2009

Cubaan Pertama HolgaRAMARAMA

feedback untuk post faisal cerita sebelum 2 minggu..



(kawan Faisal, Aku, ZaharZahari, kawan Faisal, kawan Faisal)

aku, zaha , dan faisal ke batu caves, faisal nak jadi tourist guide untuk kawan dia katanya. aku ikut saja lah. mak aih.. longgar jugak screw lutut aku.. turun naik tangga batu caves tu rasa macam nak terpeleot je..


(ZaharZahari Westside Bahagian TM)

lepas kami dah pusing pusing bc. kami pun bergerak ke pasar seni.. kawan kawan faisal nak shopping sikit. lepas tu kami tinggal kan diorang kat pasar seni shopping sakan.. faisal ajak shoot kat area dataran merdeka jap.. aku pun teringat faisal pernah buat dianarama.. aku mintak dia ajar kan.. ini lah hasil nya.. :D thanks faisal.


notarama : thanks kerana sudi teman aku weyh..
credit kat zaharzahari sebab bagi film kat aku.. :)

2 comments:

  1. kahkah...lawak seyh gambar aku~
    best wooo dianarama ko~
    cantik dah tue...asah lagi :D

    ReplyDelete