Thursday, June 25, 2009

semua dah nak pergi sambung belajar, apa aku nak jadi?
abang cleaner kah? opis boy kah? mat despatch kah?



sebenarnya tadi pukul 12 camtu, aku jenguk luar tingkap. nampak ada pak cik ne dengan crew cuci bus stop.. ada sorang budak dok mencangkung tepi jalan dengan berbaju sekolah lagi. tunggu bapak dia habis kerja kot.. dah pukul 12 malam. budak tu masih berbaju sekolah. mungkin terpaksa teman bapak dia kot.. bila aku fikir2 balik. aku nanti akan senasib dengan pak cik tu ke? kalau aku kat tempat pak cik tu.. mesti susah hidup.. kesian kat anak dia.. patut nya malam malam macam ni boleh ulangkaji. hmm..



rakan2 sebaya semua dah bersiap2 nak sambung belajar, aku sorang je yang masih dok macam ne, apa nak jadi? memang, aku tunggu waran untuk ke sekolah tentera udara ipoh. betul ke apa aku buat ni? harap aku dapat lepasi semua rintangan dalam hidup ni. aminnnnnnn. -_-"




No comments:

Post a Comment