Tuesday, June 30, 2009

LBD 09

LBD 09 (lomokids big day 09)
ini ada sedikit report,

macam biasa, aku tak tidur. pukul 7 hantar adik ke sekolah. dalam perjalanan pulang aku terasa macam mengidam nak pekena lontong kat au2.. so pergi la beli. balik mentekedarah jap. jam dah pukul 8, janji dengan kawan semua gerak masjid jamek pukul 8.45 SHARP ada dekat lrt setiawangshot. aku pun call Eq, tuutt tuutt tuutt tuuttt. "hello" "hello, ko tido ke ape doh" "TIDO HAAAA" "cepat siap2, call yon" "kk" panggilan tamat. tiba tiba je kepala aku rasa pening gila. berat semacam. rasa macam tengah stoned je. sedar sedar aku dah tertidoo.. haih.. -_-"



adik aku masuk bilik goncang kepala otak aku sat, "wan, kawan hang ada kat depan dua orang". ah sudah, tengok jam dah pukul 9, sejam aku kelaut. nasib baik sempat diselamat kan. aku call faisal, faisal dah gerak dah. pergi depan pintu tengok yon ngan eq dah terpacak. sah sah lepas ne kena bahan. demn.. aku cepat cepat bersiap untuk memula kan journey to the masjid jamek.. turun bawah flet moto tak da minyak pulak. loqlaq sungguh.. last last. roket(bahasa stw) atau menunggang motorsikal melebihi 2 penumpang.. bedal la rider 3 skali..



selamat sampai ke destinasi, aku terus naik tangga bergerak menuju ke atas. lepak kejap kat bustop sambil tunggu crew rtm nak datang, semua pakat2 bagi camera nak susun depan rtm. dah setel moqh kena interview semua, shoot shoot. dari Masjid Jamek kami berhijrah ke Dataran Merdeka, Kemudian ke Central Market..



habis kat Central Market, makan makan kat maple apanama tah. ada yang makan lari, makan duduk, makan diri. macam macam gelagat ada. habis makan ada cabutan bertuah.
no aku tak kena. demn. haha. habis semua moqh bagi kad jemputan ke kenduri kahwin beliau.. insyallah aku datang. sekian report dari saya.

nota : jangan ingat bangla tak kenal 2pac.

No comments:

Post a Comment