Wednesday, June 17, 2009

Hari Ini Dalam Sejarah..

At least aku dah cuba sedar kan kau.
At least aku sayang kan kau.
At least aku nak jaga kau.
At least aku minta kau jaga aurat.
At least aku berani jumpa orang tua kau.
At least aku tak pernah buang kau.
At least aku dah cuba yang terbaik..
At least ............................

hari paling memalukan, aku menangis kat balai polis
depan perempuan pulak tu.kimak. majal. suma ada beb..
malam ne, aku akan lancar kan plan B setelah plan A tak berjaya.

notanangis : setitik air mata umpama setitik peluh petani. pfffttt.

3 comments:

  1. haihhhhhhhhhhhhhhhhh - tu jer dee boleh ckpkan

    ReplyDelete
  2. tak poyo haa. hahaha tapi takpe,aku ada di tempat kejadian. wakakakkaa

    ReplyDelete