Saturday, September 19, 2009

Dari Gua Buat Semua


Muhammad Azwan Naim

Memandang kan baju raya tak sempat siap, nak ambik gambar berbaju raya pun tak boleh, video gua buat peminat edisi raya arahan Azri_Fi tak dapat di tayang kan selepas ditapis oleh Lembaga Penapis Filem (LPF). Memang gua hangin betul, jadi ini saja ikhtiar gua yang terakhir. gua serta kan sekeping foto buat para pembaca bersama ucapan Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin buat Mak Bapak, Lady HAHA (che' Kiah), Atok Nenek, Sedara Mara, Rakan Taulan, Bekas Gelpren, Bekas Kawan, Bekas Housemate, Bekas Classmate, Bekas Guru, Bekas Lecturer, Bekas Kosong, tak ketinggalan juga kepada Lomokids. 0-0 ya?

2 comments:

  1. bekas gelpren.. hampeh! btw hensem nya gambar ;p

    ReplyDelete
  2. biasa lah saya kan seorang yang bertimbang rasa, kang tak sebut kecik hati pulak. -.-

    ReplyDelete