Monday, September 7, 2009

Sedar Tak Sedar

gua dah collect point banyak dah ni. cukup jugak nak buat beli bianchi sebijik, siap dengan aerospoke depan belakang, setting 44-16 pun gua rasa dah cukup dah ni. layan bukit depan rumah gua sampai meletup tayar pun gua tak kisah tapi jangan cerita berapi hasil hampeh. mula mula jenama jepun lepas tu jenama jepun lagi. Gua makin lama makin segan tengok perangai budak budak sekarang, pergi kelas baju tak tukar tukar, apekejadah nak di bangga kalau ilmu tu pun orang suap? demmm~ curse on you mann. gua tak ajar member gua makan tak basuh pinggan, belagak harta orang, merosak harta benda pinjam, ungkit dengan cara keras. memang lu tak nampak gua, tapi gua tiap-tiap hari updated pasal lu.

notakaki : lu orang jangan la contohi benda macam ni.

No comments:

Post a Comment