Monday, September 14, 2009

Gua Rabak I

gua balik dari IKEA pun pukul 12 pagi, hati gua tengah semangat nak panjat bukit tabur bersama teman yang lain. gua tahan sampai pukul 2. mata gua dah rabak, gua tahan kan aje. pergi mcd sahur sahur, seingat gua penganjur janji jam 4 nak gerak. nak tengok sunrise lah kata kan. gua pun tunggu, sekali bukan penganjur yang datang.. hujan kemain lebat dan makin lebat yang datang. mata gua tambah tak tahan. dapat selimut time ni memang sedap! gua tahan kan aje mata gua yang dah macam tengah stoned ni.

(ihsan gua)

hujan tak berhenti sampai jam 5pagi.. gua msg penganjur, tanya on ke idak. penganjur cakap nak tanak kena pergi jugak, untuk tebus kemaluan katanya.. gua ikut kan aja. last last jam 6 pagi baru gua dapat calling suruh turun bawah, ada hummer 3 bijik sedang menunggu. setangkas kilat gua turun...

(ihsan digitalAzri)

tinggi tak tinggi la jugak bukit tabur tu, gua tgk semua semangat berkasut. nasib bukan gua sorang pakai selipar, bush pun berselipar. sejuk hati gua tgk ada geng. pendakian di mulakan.. semua kemain semangat memanjat, ditemani anjing yang memang gua rasa old timer kat sana sebagai tour guide kitorang.

gua panjat punya panjat baru tingkat 1. demm, tapi, gua sampai jugak tingkat 8 kot.. port baik, view pun baik. bush terus tido, pekena surya atas bukit sedap woo, ada pulak 100 plus.. pergh.. meleleh.. tapi tu semua gua tak fikir. gua kan PUASA! :D

dah puas lepak kat atas gua dan yang lain lain turun, terketar ketar dah lutut gua ni ha time turun, bush sampai parkinson, azri mencarut carut, syimir kental bantai karok tengah hutan. sampai bawah kitorang gerak terjun mandi sungai. memang refreshing..

bersambung..

footnote : view memang layan.. angin kat atas tu kalau lu orang buat tido memang hidup dalam mimpi beb..