Sunday, September 13, 2009

Lomokids di IKEA

report gua majlis berbuka puasa di ikea,


(ihsan Azri Tabligh)

gua ke IKEA dengan Alia, Ema, dan Syimir. terima kasih syimir sponsor transportasi gua. hari ni gua main lompat group, gua join group baru. Skuad Perodua pulak. sampai saja di destinasi gua dan ema terus ke fodkod, gua mengharap paluan kompang dan para peminat minta otograf gua. tapi hampa. tiada satu peminat gua yang tahu gua ke ikea harini. demm.


(ihsan dari emabakarmerah)

azan pun dah dekat, hilang semangat gua, perut pun sangap rokok. makan tak sedap. nasib eskem layan. walaupun makanan kureng, tapi sambutan lomokiddos amat memberansangkan. group photo kemain, nganjing kemain, bedekah2 gua tengok budak budak tu. habis group photo gua dan yang lain2 ke mapley kayu kot. lepak pekena nescafe ais sechewen. layan budak budak bincang pasal din beramboi. telinga setan lah, din beramboi baca paper lah. bedekah lagi, tak habis habis.


(ihsan digitalAzri)

nescafe pon dah abes, tunggu apa lagi balik la.. thanks jibam sponsor ayor.

notakaki : rugi lu tak ikut beb!

No comments:

Post a Comment